info@reefindustrial.com
/
03136252000
حضور گروه صنعتی و شیمیایی ریف در نمایشگاه جنبی اجلاس روسای اتاق های بازرگانی مجمع همکاری آسیا

حضور گروه صنعتی و شیمیایی ریف در نمایشگاه جنبی اجلاس روسای اتاق های بازرگانی مجمع همکاری آسیا

دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا  (ACD)روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با شعار «آسیایی توانمندتر و منسجم‌تر از طریق فناوری‌های نوین» آغاز به ‌کار کرد.

به گزارش ایرنا، مجمع گفتگوی همکاری آسیا ((Asia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سیریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

در راستای تعامل و همکاری‌های تجاری بین‌المللی، نمایشگاه جانبی توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان همزمان با اجلاس گفتگوی همکاری آسیا ACD به همت اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد. گروه صنعتی و شیمیایی ریف به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ تولیدی استان اصفهان و کشور ضمن مشارکت در این نمایشگاه ،به تعاملات خود را در خصوص معرفی و صادرات محصولات به کشورهای عضو این مجمع پرداخت.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه

گروه صنعتی و شیمیایی ریف از بزرگترین مجموعه های تولیدی در کشور می باشد که در فضای بالغ بر 120 هزار مترمربع در حوزه صنایع شیمیایی ( تولید رنگ و رزین ، علائم ترافیکی، دانه های شیشه ای و پودر های سیلیکات ) ، حوزه صنعتی ( تولید بشکه و ظروف فلزی) و حوزه فرهنگی ورزشی فعالیت می نماید.