info@reefindustrial.com
/
03136252000
دوازدهمین گردهمایی خانواده رنگ ایران برگزار شد

دوازدهمین گردهمایی خانواده رنگ ایران برگزار شد

هتل پارسیان اوین دیشب میزبان بیش از 250 نفر از خانواده بزرگ رنگ ایران بود.انجمن علمی رنگ ایران هر ساله به منظور تجدید دیدار با خانواده بزرگ رنگ و تقدیر از فعالان ،نخبگان ،رتبه های علمی و پیشکسوت تان این صنعت مراسمی را برگزار می نماید. مراسم امسال با حمایت ویژه گروه صنعتی و شیمیایی ریف و حضور حداکثری مدعوین در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین تهران برگزار گردید. این مراسم از ساعت 19 آغاز و پس از قرائت قرآن و سرود ملی،هیات رئیسه مجمع عمومی انجمن به جهت رسمیت یافتن جلسه تشکیل و با سخنرانی جناب آقای دکتر صباغ الوانی، ریاست محترم انجمن، و جناب آقای مهندس تباشیری، نایب رئیس هیات مدیره انجمن رنگ و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی و شیمیایی ریف ادامه یافت. اجرای موسیقی زنده توسط گروه فاخر سیم آخر و پخش کلیپ تبلیغاتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 سپس دربخش اهدا جوایز ابتدا لوح عضویت اعضای حقوقی انجمن به نمایندگان آنان اهدا شد.شرکت های ریف ، صبا شیمی آریا و اکسیر پرگاس از اعضا طلایی و شرکت های اکسیرپرتوالوان و مکث از اعضا برنزی انجمن می باشند.در ادامه با تقدیر از اساتید نخبه ، دانش آموختگان برتر و زوج های رنگی با اهدا تندیس و جوایز ویژه تقدیر به عمل آمد.

مراسم با ثبت عکس دسته جمعی و صرف شام پایان یافت.انجمن علمی رنگ مراتب تقدیر و سپاس خود را از مدیریت و روابط عمومی گروه صنعتی و شیمایی ریف به منظور برگزاری باشکوه و خاص این مراسم اعلام نمودند.  

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه

گروه صنعتی و شیمیایی ریف از بزرگترین مجموعه های تولیدی در کشور می باشد که در فضای بالغ بر 120 هزار مترمربع در حوزه صنایع شیمیایی ( تولید رنگ و رزین ، علائم ترافیکی، دانه های شیشه ای و پودر های سیلیکات ) ، حوزه صنعتی ( تولید بشکه و ظروف فلزی) و حوزه فرهنگی ورزشی فعالیت می نماید.